"תמיד היו שמועות על עבאס והם נעו בין ה-CIA לק.ג.ב."

    אני לא יודע ולא מכיר את אמינות המסמך. אני הייתי ראש השב"כ בשנת '88 עד '95 אבל כבר לפני היו שמועות כל העת על כך שאבו מאזן בצעירותו עבד עם הק.ג.ב. לצד שמועות שעבד עם ה-CIA.
    עמית דניאל No Comments on "תמיד היו שמועות על עבאס והם נעו בין ה-CIA לק.ג.ב."

    ח"כ יעקב פרי שוחח הבוקר בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא על הנסיקה של "יש עתיד" בסקרים, על סערת הרכבת וגם מה הוא כראש השב"כ לשעבר יודע על שייכותו של אבו מאזן לק.ג.ב.?

    צילום: יח"צ
    אני לא יודע ולא מכיר את אמינות המסמך. אני הייתי ראש השב"כ בשנת '88 עד '95 אבל כבר לפני היו שמועות כל העת על כך שאבו מאזן בצעירותו עבד עם הק.ג.ב. לצד שמועות שעבד עם ה-CIA.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון למהדורת הבוקר בהגשת מרדכי לביא שוחח השר לשעבר ח"כ יעקב פרי בעקבות הסקר שהציג את המפלגה בה הוא חבר, 'יש עתיד', ככזו העוקפת במספרה את מפלגת "הליכוד" ומוצבת בראש ובכך הופכת למפלגה הראשונה בגודלה בישראל.

     

    "פעם ראשונה ש"יש עתיד" מופיעה כאלטרנטיבה לשלטון." אומר פרי "אני חושב שמהסקר אפשר להבין שהציבור מעריך עבודה קשה וכנה. אני מדבר גם על מפלגות אחרות כמו "הבית היהודי" שאמנם היא ברת פלוגתא שלנו בהרבה נושאים אבל עבודה מאומצת נושאת פרי. השינוי בסקרים הוא בזכות כל החברים ביש עתיד בראשות ובהובלת יאיר." בהתייחסו לאופציה בה ראש הממשלה הוא יאיר לפיד אמר "אני בהחלט חושב שיאיר יוכל להיות ראש ממשלה. הוא יצטרך כמובן להרבה סיוע ועוזרים והוא לא ראש הממשלה היחיד שמזדקק לזה אבל הוא לומד מהר ויודע להפיק לקחים. לניסיון יש חשיבות גדולה, אבל לפעמים ניסיון ארוך מדי הוא לא ארובה להצלחה בתפקיד. מה שגורם להצלחה בתפקיד זה הכישרון, היכולות והצוות שאתה שם סביבך."

    ח"כ פרי דיבר על האסטרטגיה שלהם בעבר "אנחנו לא הכרזנו מלחמה על החרדים. עמדנו על השיוויון בנטל ועל לימודי הליב"ה שלצערנו הממשלה הנוכחית ביטלה את החוקים." בעניין סערת השבת אמר השר לשעבר "אנחנו העמדנו הסעות לחיילים ועזרנו במה שהיה אפשר. דרכה של יש עתיד בתקופה האחרונה הוא לא להתלהם אלא להתייחס עניינית לדברים. אנחנו נזהרים לא לתקוף. אנחנו לא חושבים שהסטטוס קוו מעולה. אנחנו חושבים שישנם פתרונות שיכולות להיות לתועלת האוכלוסייה החילונית מבלי לפגוע באוכלוסייה הדתית. הסטטוס קוו צריך להשתנות בדברים מסויימים כמו תחבורה ציבורית בשבת. היום כמעט בכל רשות מקומית יש תחבורה ציבורית בשבת. מה עדיף? לעשות את זה בהסכמה בצורה מסודרת ומכובדת או לעשות את זה בצורה שרלטנית וחאפרית."

    בנוגע לדברים שפורסמו אמש בערוץ הראשון בדבר שייכותו בעבר של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לק.ג.ב. אמר "אני לא יודע ולא מכיר את אמינות המסמך. אני הייתי ראש השב"כ בשנת '88 עד '95 אבל כבר לפני היו שמועות כל העת על כך שאבו מאזן בצעירותו עבד עם הק.ג.ב. לצד שמועות שעבד עם ה-CIA. אותנו הוא מאד עניין מאחר והוא היה אישיות חריגה בצמרת אש"ף ותמך בדיאלוגים ישירים, לא רשמיים כמובן, עם ישראלים."



    0 תגובות